Jeżeli cena na wybranych akcesoriach dla lalek, posiada inną cenę na metce i inną przy kasie, klient ma prawo do zakupu towaru w niższej, podanej na metce cenie.
Z kolei w przypadku, gdy cena na kasie zostanie błędnie nabita, klient nie zwróci uwagi natychmiast po zrobieniu zakupów na jej wysokość, a zreflektuje się dopiero w domu, ma prawo zwrócić się do sklepu o zwrot nadwyżki.
Należy również pamiętać, iż na zakupiony w Black Friday towar obowiązuje gwarancja. Oczywiście poza wyjątkiem dotyczącym zakupu towaru, który ma obniżoną cenę z uwagi na uszkodzenia.
W sytuacji, w której zakupiony towar okazał się wadliwy, klient ma prawo do zwrotu. Za wyjątkiem zakupu towaru, którego cena została obniżona właśnie z uwagi na wady towaru.
Klient ma również prawo do reklamowania zakupionego w Czarny Piątek produktu. Na przyjęcie reklamacji obowiązuje standardowy termin 14 dni.
Ponadto należy pamiętać, iż zakupy dokonane drogą elektroniczną mogą zostać zwrócone bez podania przyczyny, w ciągu 14 dni od ich dostarczenia. Zapis ten dotyczy wszystkich zakupów dokonywanych poza placówką sklepu. Za wyjątkiem żywności o krótkim terminie przydatności do spożycia, płyt z filmami i muzyką czy programów komputerowych.
Należy również pamiętać o wcześniejszym monitorowaniu cen produktów. Ponieważ zdarzają się sytuacje, w których „cena promocyjna” jest ceną początkową, a nawet wyższą od ceny regularnej.